החליפו את המילים בדוגמאות המובאות כאן במילים הרלוונטיות לעסק שלכם. המילים האלו הם מגנט למשיכת תשומת לב הקורא
- חינם – ספר חינם מלמד אותך איך לכתוב פרסומות ממזריות שמכריחות אנשים לשלוח לך כסף
- חדש – סמינר חדש ועוצמתי שמלמד מפרסמים קטנים את כוח "פסיכולוגיית הפשפשים" ומניע אותם לקדחת קניות
- הגיע הזמן – הגיע הזמן מאפיה שמשתמשת רק בקמח, סוכר, חלב וביצים אורגניות!!
- זו – ההמצאה הזו עוצרת כל התקפה לפני שמתגלגלת לשלב שאי אפשר לעצור: ללא אקדח, סכין או חגורה שחורה בקראטה.
- הנה איך – הנה איך סבתא במשקל 60 ק"ג גרמה לפסיכופט במשקל 95 ק"ג לבכות כמו תינוק
- אלו – אלו שלושת הגברים האיטלקיים שעשו פיצה ששוה למות בשבילה.
- איזה מתוך? – איזה מתוך סיגנונות הגופות הלוהטים האלו תרצה להשוויץ בהם בקיץ הקרוב?
- סוף סוף – סוף סוף סמינר מודעות עצמית שמעצים, מזיז והופך את החיים שלך.
- תראה – תראה! עכשיו תוכל לקנות סוכריה על מקל במחירי סיטונאות כמו שקונה "רמי לוי".
- מציגים – מציגים את פסל הקרח היחיד בחיפה שעשוי ממיץ פירות טבעי.
- הודעה חשובה – מודיעים בזאת על הדרך הכי קלה שפותחה כדי ללמוד לנגן בפסנתר
- אזהרה – אזהרה חמורה! יש מצב שהחתן לא ירצה לעזוב אותך אחרי שיראה אותך בשמלת כלה הזו.
- הרגע הותר לפרסום – הרגע הותר לפרסום – מחקר פסיכולוגי גילה את השיטות להשתיק אנשי מכירות חצופים שדוחפים לך מוצרים.
- איך – איך לשיר כמו אייל גולן תוך 90 יום או פחות.בהתחייבות!!
- מדהים – מדהים איך שצפייה בסירטון החדש הזה מוריד לך את לחץ הדם והחרדה.
- האם אתה יכול? – האם אתה יכול להיות בטוח שהילד שלך לא יחטף?
- מתחילים היום – מתחילים מהיום-אתה יכול לרקוד 97% יותר טוב אם רק תיישם את הכללים האלו.